نجوم عرب

رانيا يوسف ترد حول موضوع ذكر إسمها في أغنية راب…

رانيا يوسف ترد حول موضوع ذكر إسمها في أغنية راب…

عبرت الفنانة المصرية رانيا يوسف عن استيائها من وضع اسمها في أغنية مغني الراب.. الجوكر “التالتة ممكن” والتي تتضمن رسائل للمطرب أبو يوسف.

كما قالت رانيا خلال مداخلة هاتفية لها مع برنامج “كلام الناس” المذاع على قناة MBC مصر:

“أنا بصور ومش فاضية للحاجات دي خالص ولا اعرف حاجة عنها”.

كما تابعت “أي حد عايز يتشهر، أي مجهول ملوش أي كينونة بيحط اسمي في أي حاجة علشان.. يتشهر والواحد مش هيسيب حياته ويدور على ناس مجهولة عايزة تتشهر”

وعن رد فعلها قالت

“زمان مكنتش فاهمة يعني إيه تريند بعدين اكتشفت أن أي حد عايز يعمل حوار ويتقري يحشر اسم رانـيا… وأي حد عايز يعمل مصيبة يحط اسم رانيا علشان يطلع تريند فخلاص مبقاش يفرق معايا”

كما تابعت: “لو أي حد عاوز يعمل مصيبة يحط اسم رانيا علشان يتشاف، أنا فهمت اللعبة، ومبقتش تفرق معايا”.

 

وعن قصة أغنية الجوكرحيث سبق وطرح الجوكر أغنية “التالتة ممكن”، على قناته الرسمية بـ”يوتيوب”،.. ضمن موسم الدسات أو البيف، الذي يدور بين مجموعة من مغني التراب في مصر، وهذا التراك هو رسالة موجهة من الجوكر لمغني التراب أبو يوسف. كما جاء في كلمات التراك التي ذكرت اسم الفنانة رانيا يوسف، جملة كالآتي: انتو مكشوفين قصادنا زي مصلحة run يا يوسف.

وعن آخر أعمال رانيا يذكر أنه يعرض للفنانة رانيا يوسف حاليًا مسلسل “المماليك”، على شاشة النهار، وينتمي العمل إلى نوعية الأعمال الطويلة التي تدور أحداثها في 60 حلقة، وهو عمل اجتماعي تشويقي، يدور حول ست شخصيات رئيسية، وكل شخصية لها قصة، وكل قصة مرتبطة بالقصة الثانية

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى